Sunday, January 20, 2013

Dear A

Hari ini seperti hari semalam.
Langsung tiada perubahan.
Adakah itu salah aku?

Apabila hari ini masih sama seperti semalam,
aku berfikir, "Kenapa Ya Allah?"
Dia mendiamkan diri, aku juga mendiamkan diri.
Adakah disebabkan ego?

Namun diam aku di sini, fikiran aku di sana,kepada dia.
Adakah dia juga begitu?
Aku mahu memulakan dahulu pendamaian,
tapi aku pegang kata-kata dari salah seorang pakar motivasi ;
"Lelaki merajuk jangan dipujuk. Kalau perempuan merajuk, ya dia hendak dipujuk tapi tidak bagi orang lelaki."
Tapi,adakah dia sekarang sedang merajuk?Ahh, lucu pula bunyinya.

My dear,
Saya harap awak baca ini.
Saya minta maaf kalau memang betul saya yang salah.
Mungkin saya tak sedar nada saya tinggi bila bercakap dengan awak.
Tapi memang saya tak ada langsung perasaan amarah pada awak.
Empat hari berturut-turut kita macam ne,kalau ada hari kelima,saya dah buntu.

By the way,
Saya nak awak tahu yang saya dah boleh buang jauh sikit-sikit rasa 'tue' dekat 'dia'.
Alhamdulillah,u r right, i should not beratkan kepala pikir pasal benda yang tak ada kaitan dengan saya.
Terima kasih.
I hope u are happy to know this.

p/s : pakar motivasi ne which is my idol ada cakap lagi, perempuan kalau terlepas cakap, mudah untuk dia lafazkan kata maaf, tapi tidak bagi lelaki yang terlepas cakap. Kenapa lelaki egonya tinggi dari klcc? (mohon awak jangan perasan :p ) /please