Wednesday, January 16, 2013

Handmade bag

I made a simple bag for my mom since she asked me to create one for her. Dengan beg yang simple ne bole la beliau guna untuk bawa henfon dan jugak beg duit sebab orang tua-tua ne jarang benau pakai seluar baju yang berpoket. Kalau ada pun takkan la nak sumbat 2,2 barang tu dalam poket yang kecik tu.
So taraaaaaa !



Rerama tu jahitan tangan aku sendiri tanpa bantuan sesiapa pun temasuklah mak aku =P
Cuma the whole bag sahaja aku jahit pakai mesin untuk nampak lagi kemas.
Aku guna kain felt dan jugak kain cotton sebagai lining di bahagian dalam. 
Kita kena jimat, guna saja perca kain yang ada ;)

She chose the color and aku cuma tangkap muat pilih kaler untuk rerama tu.
Lepas dah siap tetiba aku terpikir 
"kalau bawak p U ne ok jugak -____- "


Beg ne memang simple gila tapi puas hati sebab dapat hasilkan sesuatu yang berguna dengan tangan sendiri.
I hope u like it mom or else i will bring it along with me to uia . ihik